Sint bezoek op school!

Beste ouder(s) en lieve kapoenen

Vrijdag 6 december zal de Sint een bezoekje brengen op onze school.
Breng donderdag 5 december zeker allemaal een extra schoentje mee naar de klas.
Wie thuis een wortel, klontje,..op overschot heeft mag dit ook meebrengen.
Ik zorg voor een koekje en glaasje water voor Sinterklaas en Zwarte Piet.

Juf Haaike